(Y)

Favorit i repris ffs ! ;D *har inget att göra*



Irriterande saker

När folk pekar på sin handled samtidigt som dom frågar vad klockan är. Asså, det är klart man vet var klockan sitter. Pekar jag mellan benen när jag frågar vart toan är eller?  

När folk säger ''du kan inte både äta kakan och ha den kvar''. Nejmen smart dåe. Då köper man två kakor, äter den ena och sparar den andra. 

När folk inne på en biograf säger ''Ooh, såg du?!'' Nejnej, jag har betalat 75 spänn för att stirra upp i taket. 

Folk som frågar ''får jag fråga en sak?'', du gav inte några alternativ va? 

När folk säger ''livet är kort.'' Hallååå, livet är det längsta du nånsin kommer göra, vad kan vara längre lixm? 

Heyli

det var så lite så, så roligt att ge nån nåt när personen verkligen uppskattar det :)

2009-01-26 / 15:32:45
URL: http://heyli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0