Skola . '

Hemma.
Skola idag, lika tråkigt som vanligt typ.

SO - fördjupning i valfritt arbete, typ ;b Jag jobbar med Australien, det är typ nice ;D
Franska - woohooo! Vi hade glosor, & gissa vem som fick alla rätt? ;b That's right, det var jag ;) (förutom en liiiiten apostrof, men den skiter typ alla i x))
Lunch - potatis & fiskpinnar, faktiskt ganska så ätbart, vilket är himla ovanligt ! :o
Matte - zzzzzz... ,
SO - film :b  , den var faktiskt jättecool ;D


Är ensam hemma nu, det är rätt skönt x) Fast det är jag rättså ofta nuförtiden.., pappa har åkt till Italien för att kolla på volleyboll, jag visste nästan inte ens om att han skulle åka, han är ganska dålig på att uppdatera saker , iaf så att jag vet om det  ;o , & mamma jobbar sent som vanligt ^^ Men, så kan det gå.
Oj, nu måste jag nog äta.

pusssaaar ! :* <3


Rebecca

du får gärna säga till Lotta att hon kan mejla resultaten till mig (:

2009-01-20 / 16:03:46
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0