14 januari (yy)

Hej onsdag ! (yy) 

Tråkig dag i skolan, "gympan" var ju sjukt jobbig. Jamen, istället för att ha gympa (3-5 hade fotbollsturnering så vi kunde inte va i gympasalen) så vi fick va i klassrummet & höra på nån vikarie som pratade om kost & hälsa. Egentligen tycker jag nog att det skulle vart rätt okej, men alla pratade & skrek en massa , så man hörde ingenting, jag känner mig helt döv nu. Så tillslut, istället för att höra på nåt om kost & hälsa, så gjorde vi typ hänga gubbe & nån sånglek, där alla bara skrek & sånt. Usssssch.
Aja, sen hade vi dessutom engelska, no & nåt mer, som jag har glömt ;o Iaf, tråkig dag. (aa
Sen åkte man hem till Olivia, & där var man till typ... nu. (; Det var kul iaf (yy) ! <3  
Thaha, här kommer lite bilder dåe :)))    ;
Hahah (; Vi hade kul ,  ja :)) !

Nu ska jag äta (yy)  Sån där supergod klyftpotatis med en massa goda kryddor , & finsk korv i ugn ! :)) Sånt är sjukt gottttt! :') 

pussssar ! ;* <3
// t '


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0