Hemma ! '

Nu har man kommit hem från Örkelljunga , saknar det så sjukt mycket redan ! <3 
Kom dit lördag eftermiddag, då spelade man en massa wii ((; På söndan åkte vi till Väla, det var väääldigt trevligt :D Jag köpte en långärmad tröja, en topp / linne, parfym, en massa armband, halsband, örhängen. knästrumpor & lite mer x)) På måndan var vi & badade, det var trevligt :)) ! Sen på eftermiddan var jag med & tränade med ÖVK (*Örkelljunga Volleybollklubb*) , det var kul (; Fast, jag hade så mke träningsverk efter att jag hade spelat så mke wii, så det gjorde ont att smasha & sånt x)) På tisdan var man på lite olika platser & hälsade på typ (aa ' På onsdan gick vi ner till stan (oj, jag menar byn, eller hur va, Fanny? (aa) , då köpte jag en kofta & en massa fotbollskort, hahaha xD Visst är det roligt med fotbollskort, Fanny & Nora? (; Sen gick vi hem & åt, sen var man typ tvungen att åka hem :(( På hemvägen åkte vi förbi Familia för att handla lite skor & sånt ^^ Köpte två par skor (ett par höga svarta & ett par såna som man kan gå i x)) , och lite andra saker ^^
Idag ska jag träna en massa , har inte gjort det på ett tag ;o Skulle ha slingat håret (blonda slingor typ) , men kommer typ inte hinna -.-' I kväll blir det volleyboll, första träningen 2009 ! :)) (om man inte räknar med i måndags när jag tränade med ÖVK..,) 

Usch, nu orkar jag inte skriva mer ^^ Hände mycket mer när jag var i Örkelljunga, men jag orkar inte berätta allt (aa Det var iaf hur skojigt som helst ! <3 Måste träffa Fanny & Nora snart igen :')) <3 




Rebecca

Köpte två par skor (ett par höga svarta & ett par såna som man kan gå i



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-01-08 / 13:15:27
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Anonym

Var ligger Örkelljunga? :P <3<3

2009-01-08 / 13:32:57
Tanja (A)

Hahaha xD Jag visste inte hur jag skulle beskriva dom (aa , xD



Örkelljunga ligger i norra Skåne, typ ((:

2009-01-08 / 13:34:59
URL: http://tyyptanja.blogg.se/
Matilda

Hahaha du verkar ha haft kul !! :D vi ses på måndag!! :) ska nog blogga nån gång nu hahaha :) puss puss ! <3

2009-01-08 / 19:38:01
URL: http://matiiiilda.blogg.se/
Tanja (A)

Ooooh, låter bra Matilda, du har inte bloggat sen den 22 december ;D <3

2009-01-09 / 07:03:13
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0