Åhhhhhh.

Kom hem från sammandraget för ett tag sen.
& shiiiiit, vi kom 4a. Typ den värsta placeringen man kan få! Elr ja, det är ju sjukt bra egentligen, det var ändå 10 lag med.., men jag är typ världens sämsta förlorare (verkligen!) så jag är typ helt... blööööööööööh. Usch vad jag hatar att förlora! ;o Men iaf, jag ska ändå va nöjd med att komma 4a, det är ju jättebra (yy . & dessutom, jag tyckte faktiskt att jag gjorde en ganska bra insats, men nu känner jag mig typ helt död :o Vi var faktiskt ganka bra ! (;
Juste, måste skriva oxå att det andra falkenbergslaget vann hela saken , grattis tjejer ! :D

Nu ska jag vila lite & se på film ! ((:


pussssssar ! :* <3

J

grattis, det är ju jättebra att komma 4:a av 10 lag, väl?! :D <3<3

2009-01-19 / 07:57:22
Rebecca

DUUUUUUUUUU, kan du be Lotta att ta med pappret med resultatet från igår idag till trningen? ((:

2009-01-19 / 10:07:14
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Tanja (A)

"J" , tack :)) ja, det är ju ganska bra ;D <3

Becca; Hahah, jag glömde det, som du märkte xd , men hon kanske kan mejla resultaten till dig? ((:

2009-01-19 / 20:40:46
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0