26 januari , måndag. ღ

Usssch på måndagar. Undrar om det finns personer som verkligen gillar måndagar? Tveksamt. Det enda bra med måndagar är att det är träning, sånt är sjukt trevligt :b Fast nu har jag en sån otrolig träningsverk så jag vet inte om jag kommer kunna träna så väldigt bra, vi får väl se (; Dessutom har jag typ världens största blåmärke på min högerfot, fick den igår när en bit av datorn gick av & landade rakt på foten, hahahaha! xD

Tråkig skoldag idag typ. Blir:
* klassråd (zzzzz...)
* matte (zzzzz...)
* hemkunskap (Både najs & bajs. Antingen bakar vi elr så ser vi svartvita filmer om kycklingar och lagar äggmackor, usch)
* läsning (skulle nog vart tråkigt egentligen, fast jag läser en rättså bra bok, så det är trevligt)
* idrott (hoppas det blir nåt kul (Y))

Nu börjar vi matten, så jag måste sluta ;o


Pussss :* <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0