~ 22 januari ~

dagen;

skola:
slöjd - vi började jobba lite, typ. jag ska göra en ask elr nåt, ha. ;b
musik - vi spelade typ lite, jag spelade synth (thah, stavning? x)) , det gick väl bra (y '
so/svenska - vi jobbade lite med vårt egna arbete, australien is tha shit dåva ;D
lunch - nej, nån konstig röra där man inte ser vad som finns i gillar man inte ;o
so/svenska - såg film (yy. den är faktiskt rättså häftig, den vi såg (;
franska - 29/30 rätt på glosorna, det är bra ! (y  &, det var bara för att jag råkade byta ut ett c mot ett s, spela roll elr? :o

hem.

snart;
mellanmål - choklad/banan-milkshake är goooooott ! ;D
sjukgymnastik - måste klara övningarna så jag får tredje träningsprogrammet ! :))) efter det får jag typ börja använda riktiga knäskydd & sånt igen, wohooo ! xD
träning ! :D - sånt är alltid trevligt ;b


nu har jag skrivit lite fast jag egentligen inte hinner, så varsegod ! xd <3

Matilda

Så tack så mkt :P . Var det dom glosorna du tränade på igår xD <3 Ja va bra när du kan börja använda knäskydd igen . :D Din design e jättesnygg! :D Har du gjort den själv? Kan du det nu ? ((: xD <33

2009-01-22 / 17:54:21
URL: http://matiiiilda.blogg.se/
Tanja (A)

Hahah, ja det var det, men jag orkade typ inte koncentrera mig på dom igår xD Tack ! (: Ja, en kompis lärde mig, fast jag kan bara byta headerbild, inget annat xD Jag lär dig gärna nån gång om du har lust ? xD <33

2009-01-22 / 20:17:05
URL: http://tyyptanja.blogg.se/
Heyli

mjaa tack så mycket :)

2009-01-22 / 23:08:25
URL: http://heyli.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0