Godmorgon ((:

Godmorgon :)) Ledsen att jag inte skrev mer igår som jag sa att jag skulle göra, men jag hade sjukt mke att göra (A) Såg på Idol igårkväll, gjorde ni? :)

Tyckte nog att Sepideh borde åkt ut ist för Loulou ,hon har ändå hängt löst rätt många ggr ^^ Men iaf, vem tyckte ni var bäst? <3 Jag gillade många, kan typ inte välja (A) Tyckte inte att Anna borde hängt löst där ,hon var ju en av dom bästa igår ;o (Ja, tyckte jag iaf.) Konstigt,. Vad ska alla hitta på idag? Själv ska man inte göra nånting. 8D  Jag lovar  att skriva mera senare, nu ska jag äta frukost (A) Pusss! :*

Idolen ;)

Sjklart!! älskar Idol <3 Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars! <3

2008-10-25 / 14:48:02
Kenza

Självklart, vem gör inte det? ;) Najs!

2008-10-25 / 14:49:14
URL: http://kenzas.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0