Godmorgon :D

Godmorgon :D Vad ska alla göra idag?<3 Själv ska jag typ.. inte göra nåt :D Jo förresten, typ träna mitt skitknä, som faktiskt håller på att bli helt bra igen :D Det känns som det är bra igen, men jag måste fråga min sjukgymnast om jag kan börja spela volleyboll igen, men det kan jag säkert inte på ett bra tag - ''för att vara på den säkra sidan''. -.-' Men aja, det är väl bra ändå.., & så ska man börja packa o så inför sammandraget imorrn som man ska träna lite ;D Blöööh, får typ gå upp halv 6 för att jag ska hinna med allt då, var är min sovmorgon?! -.-' Phhh. Hoppas vi vinner ,skulle va kul <3 Och btw, jag tycker ändå att vi borde ha hetat Team Tanja, typ kul xD Ha-ha.  Skriver mer senare,Pussssss ((:                   

S.R

Hejja Team Tanja! XD <33

2008-10-18 / 10:16:28

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0