Fredag kväll (: ,snart sammandrag!

Fredag kväll nu dåe, dagen var mke bättre än vad jag trodde från början :D Nu är det helg, jippii (y)  Och om typ en vecka är det höstlov, aaaaah ((:  <3 Jag saknarsaknarsaknar er <3 Söndag blir oxå mke 3vligt hoppas jag, sammandrag med volleybollfolket ;D Hoppas vi kan ta medalj, det skulle va skojigt (: Just nu har man ju ändå ''bara'' 7 silver och 2 guld, jag vill ju ha meeer xD Aah, vi får väl se hur det går, det kommer väl in i bloggen nån gång tror jag, om jag inte är alldeles för trött för att skriva om det, x) Btw, jag älskar er, U15-tjejer! <3 Nu ska jag typ gå och göra ingenting, hörs om ett tag igen (:  Ha d bäst ,pusssss <3 .

Wictoria

ILY tanja <33 du e min bästa vän längtar tills jag får träffa dig igen, kram från Wicki xD < 3

2008-10-17 / 18:31:28
Anonym

Sammandrag :D <3

2008-10-17 / 19:29:37

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0