^^

Hejhej, ett tag sen jag bloggade nu, sorry (A) ,Ser alla att jag har ändrat designen lite? (Okej då, inte jag, Becca gjorde det åt mig för jag kan inte dom där html-koderna och det, tack Becca xD <3) ,Igår var en najs dag ,körde 1 och en halv timma sjukgymnastik bara för knät, guuuud va mke träningsvärk jag har i benet i dag, jag kan knappt gå! xD Men knät blir bättre, kommer snart kunna spela volleyboll igen, kanske redan om 1-2 veckor om jag tränar mitt knä jättemycket, jippi! :D Idag vart det skola, jättesegt, men det är det ju för det mesta.., 3 dagar kvar tills man är långledig ;D Nu orkar jag inte blogga mer, måste ta nåt att äta, är typ hur hungrig som helst ^^  Pusss & kram :* <3

Fjortiiiiiiizzz ;]

Tanjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ;]]]] <33

2008-10-21 / 15:45:18
URL: http://fjortiiiizzzzzen.bilddagboken.se
JNH (:

Hoppas det blir bättre sööt <3 (:

2008-10-21 / 17:58:57
Wictoria

Nemen söötnos <333 sicken fin design <33 ILY bby <33333

2008-10-21 / 18:58:10

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0