(A)

Hejhej (: ,Inte skrivit i bloggen på ett tag, har typ inte hunnit (A) Hinner inte skriva mke nu, men iaf lite (; Skolan var typ hemsk, bläh. Volleyboll senare då, det var  sjuuuukt kul,verkligen :D Hoppas jag kan börja spela snart, på riktigt..,^^ &Om typ en dag är det höstlov, sjukt soooft! <3 Vad ska alla göra på lovet då? Själv ska man typ inte göra nånting alls (A) Jo, typ, va med lite kompisar o så, och så kanske man ska åka iväg typ. Och träna. Whatever, nu orkar jag faktiskt inte mer, måste göra nån läxa tror jag, ^^ Skriver mer imorrn, lööööv från mig :*  ,<3

Sofie

Lööööööv på den sötaste personen på hela jorden! <3

2008-10-24 / 16:02:34
Tanja (A)

Ohh, vem är du ? ;o

2009-01-27 / 19:08:55
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0