Utmanad ,! ^^

Öh, ja. Blev utmanad att skriva 7 sanningar om mig själv här på min blogg ,^^

1. Jag lever för volleybollen <3 (Kanske ingen nyhet, men så är det iaf)
2. Jag är sjukt beroende av choklad
3. Jag är överrörlig (I armarna & mitt högerben, det är därför jag tränar så mke -.-)
4. Fast på en del ställen är jag ganska ovig (Bara ibland, typ när jag står rakt upp & ska sträcka ner armarna till tårna, det går ju bara ganska bra, hahaha xD ,)
5. Jag är väldigt tävlingsinriktad, usch vad hängig jag blir om vi typ inte tar medalj på nån volleybollturnering ^^
6. Jag älskar att shoppa 8D 
7. Jag älskar volleybollkläder ^^  ,Mikasa skare va! ;D 



Jag utmanar;

Alla som ser det här, som har blogg 8D


Suck,  jag har tråkigt, -.-'   


En i 7a :DD

haha, jag visste bara 1:an :P <3

2008-11-01 / 16:59:14
Rebecca

HAHAHAHA, Det går GANSKA bra för oss Tanja med attt nydda tårna (Y) <3

2008-11-01 / 19:48:15
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Tanja (A)

Becca; Yesss, vi är helt klart bäst på det ;D <3

2008-12-04 / 12:07:25
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0