Ja ,

Hade musik innan, det var skojigt :D Ha-ha ,! 
Nu har vi haft aktivitet, sjukt segt -.-' Vi bestämde att vi skulle på klassresa, och så började vi diskutera vart vi skullle. Och gissa vad alla sa? Boberg, Mitt mardrömsställe. Ja, vi var på klassresa där för lite för typ två månader sen, och det var då mitt knä gick ur led :$ Bläh, så jag har bara dåliga bilder av det, no way att jag åker dit frivilligt igen! Sen pratade vi jättelänge om hur vi skullle samla in pengar, så tråkigt -.-'
Iaf, nu är vi klara, så nu ska vi äta x)) Hoppas det blir nåt gott, jag är sjukt hungrig :$ Btw, idag fyller min blogg 3 veckor! ;D Hörs snart, pusss! :*

A-L

asså det var verkligen hemskt det på boberg :S

2008-11-06 / 15:58:12
Matilda

Stackars dej !!! <33

2008-11-07 / 16:42:19
Tanja (A)

Aah, det var jättehemskt :$$

2008-12-04 / 11:22:52
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0