Trevlig helg! (:

Jaa! Äntligen helg, mke najs :D Ska typ, va med några kompisar kanske, & gå på bio, najs ^^ Vad ska alla andra hitta på  dom här 2 & en halv dagarna då? (;  

Juste, nu äre bara 8 dagar kvar till sammandraget i Halmstad, sjukt najs! :D  Go Falcons! (; 



Nu orkar jag inte blogga mera justnu, kan nån fatta hur trött jag är? -.- Vill bara klumpa ihop & ramla ner på golvet.., Men visst är jag duktig, innan jag ramlar ihop helt så bloggar jag lite, som jag lovade! Gud vad jag är bäst (; Hahah!

Trevlig helg nurå, så bloggar jag mer sen! (:

Pusss & kram! <3

Fanny

Vi har turnering imon =) <3

LÄngtar! våra lag heter Övk sura napparna & Övk Skumbananerna x) (mina ideér xD)

Btw: hoppas de går bra för er iaf!(y)(a)<33

Puss&Kram!<3

2008-11-07 / 19:09:34
Tanja (A)

Lycka till (:

Hahaha, najsiga namn! ;)

2008-12-04 / 11:16:12
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0