Slöjd.

Nu är man i skolan, hur tråk som helst. Har syslöjd, men vi har en vikarie, & han har ingen aning om vad vi brukar göra så vi söker en massa fakta om bomull. *suck* Sen har man typ matte/NO, SO & franska, huh.

& Ikväll blire volleyboll igen, yay :D <3

Btw så har jag kommit på att jag ska va domare på volleysexan imorrn, det blir kul, förhoppningsvis (: Man slipper ju skolan så det är ju gött. Evelina ska va med där, lycka till säger jag till henne ^^    Synd att inte Matilda kunde va med tycker jag, det hade vart sjukt roooligt  ! <3



Ledsen att jag tjatar, men nu är det ju faktiskt bara två dagar kvar till sammandraget i Halmstad :D Yay! <3

Nu måste jag börja söka efter lite bomull, ha-ha.  ,?

Hörs senare, skriver mera snart , (:

Puss


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0