Ny design :D

Hoppas alla har lagt märke till den nya bloggdesignen, vad tycks? :D Becca fixade den (igen) , tack sååå mke, du är sjukt bra! <3 Jag tycker själv det blev sjukt fint, förutom bilderna på mig, hahah x)


Iaf, mår fortfarande typ skit, men lite bättre än innan ,^^ Jätteont i huvudet, lite yr, men febern har gått ner iaf, & det är ju rätt bra :) Kommer inte till skolan imorrn, men ska försöka bli frisk till på torsdag så det blir volleyboll :D Vill så gärna träffa alla trevliga personer igen (; Nu orkar jag typ inte skriva nåt mer x)  Det kommer nog mera senare, fast jag lovar inget xD Pusss så länge :* <3

matilda

ja du MÅSTE bli frisk till på volleybollen ;) lova!! hahaha <3<3 puss puss saknar dej

2008-11-04 / 18:31:45
Yasmina

Tack för kommentaren! Snygg design du har förresten, fina bilder! :) Hoppas du kryar på dig, puss!

2008-11-04 / 18:33:34
URL: http://yazminaas.blogg.se/
Anonym

Skit snygg, krya på dig <333

2008-11-04 / 19:27:39
Tanja (A)

Tacktack :D ,<3

2008-12-04 / 11:28:51
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0