Jaaaaaaaa :D ,

Glömde skriva i förra inlägget att jag har börjat spela volleyboll igen ,hur skoj som helst :D Första träningen på nästan två månader i torsdags, kändes jättebra ,! :D Hade ett skydd på högerknät så knät inte kunde hoppa ur led, det var mke bra ;) Så man spelade hela tiden, kändes sjukt bra, jag glömde typ att jag hade ont i knät & inte hade spelat på två månader :D Så sjuuukt roligt att kunna spela igen! :D  ,-Volleyball isn't a sport, it's a passion <3

Helene

Grattis till att du kan spela igen :D <3 Själv gillar man väl fotboll mest men jag kan fatta att du gillar volleyboll :P

2008-11-01 / 08:50:22
Anonym

Du var BÄST i torsdags på volleybollen!!!

2008-11-01 / 09:23:47
REbecca

Härligt att du tränar igen! När du ser det här kan du väl också typ checka in min blogg också är du söt? (; Och lämna en kommentar typ (;

2008-11-02 / 17:03:09
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Tanja (A)

Helene; Tack (:

Anonym; Tack, vem är du? (aa

2008-12-04 / 12:08:49
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0