Idol

Ja, nu är jag inte så trött längre så jag  tänkte blogga litegranna (:    - fast bara lite ,
Ikväll är det Idol, & det tycker jag är bra (; Hoppas det blir nåra bra låtar, hörde att temat för veckan blir rock, det får vi se hur det blir ^^ 
 

Vem tror ni vinner hela Idol? Jag tror nästan att Johan vinner, fast jag gillar honom inget vidare, han ser ut som en tjej jue ;o Men han har så många fans så kanske det. Fast, man vet ju aldrig ,,
Vem tror ni åker ut i dag då? Robin B har hängt löst många ggr, tror nog att han åker ,^^

Nä, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer xD
PussHej, :)

Crazy Idolfan

Jag trodde oxå Robin B skulle åka ut! & Jihde bah: Robin bB... du sitter säkert! & Jag bah: vaaaaaaaaaaah? :O

2008-11-08 / 10:04:38
Matilda

jag tror oxå johan palm vinner fast de vill jag inte!!! de e bättre om typ kevin eller alice vinner XD <33

2008-11-08 / 11:20:36
Tanja (A)

Aaaah (:

2008-12-04 / 11:12:00
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0