Helg. (Y)

Nu är det helg dåva, det är alltid najs jue (Y) Liite besviken på att jag inte var & dömde idag, men shit happens lixm, finns inte mke man kan göra åt det.

Skolan var faktiskt helt okej för en gångs skull, förutom att det var engelska 2 pass, & det är ju typ hemskt. Annars var det SO & kör, det är ändå rätt soft, jag älskar att jobba med min volleybolltidning på SO:n & på kören får man ju typ göra vad man vill (A)

& imorgon blir sjukt roligt, sammandrag i Halmstad jue :D Blue falcons (eller Team Tanja som jag väljer att kalla oss, och som btw låter mke bättre än alla andra namnförslag man nånsin kan komma på, typ) kommer äga alla, lätt! (Y)



Juste, önska gärna Team Tanja ett litet lycka till x)


Pussss


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0