Elitmatch. (Y)

Nu har man kommit tbx från elitmatchen, den var skoj! :D Falkenberg vann med 3-0,  typ bäst 8D Haha, först sålde jag, Matilda & Maja lite lotter, det var vi typ bäst på, vi hade sålt typ alla innan matchen ens hade börjat (Y) Sen behövde man inte va bollrullare, det fanns redan så många som var det. Hahaha, istället fick jag & Matilda vända blad på såhära kortsidan, där domarn stod o det, det var typ pinsamt, hahaha! xD Asså, hela stället med siffrorna & det ramlade hela tiden så vi fick hålla i den i hela första set, det var sjukt jobbigt, min arm somnade typ xD Vi hade sjukt kul tycker jag (;

Sen, efter andra set skulle vi ner & fika, det var roligt 8D Vi pratade en massa o så, sen kunde jag inte få upp min dricka så det gick hål på hela så det typ rann ut, & dom andra bara skrattade -.-'  xD Sen fick man reda på att Sara hade vunnit 1000 spänn på bollkastning, grattis Sara :)) Haha, sen skulle man upp igen & hålla på med bladvändningen & det, och helt plötsligt sa Matilda nåt kul & jag började gapflabba xD Asså, alla på hela läktaren kollade på mig, typ, det var sjukt pinsamt! xD Men kul ändå jue (; Hahah, sen skrattade jag åt sjukt mke annat, men det orkar jag inte berätta, det skulle ta hur långt tid som helst ^^   Iaf, hade sjukt skojigt idag på matchen, jag gillar er, volleybolltjejor <3 Nu orkar jag inte skriva mer, ska kolla på hål i väggen ^^  Pusss :* <3

Emm

Haha, det låter kul :DD

2008-11-10 / 07:47:34
Rebecca

Jag ÄLSKAR volleybolltjejerna <3333

2008-11-10 / 10:10:22
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Tanja (A)

Jag meeeed! <33

2008-12-04 / 11:09:07
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0