11 november,

TypHej,

Dagen har typ varit... tråkig. Inget mer ;o Skolan var mke tråkig, typ SO, franska, sen såg vi på nån tråkig tecknad film, fast det var ju bättre än typ 2 pass matte iaf ^^
Asså, vi har typ världens hemskaste läxa, jag kommer aldrig bli klar ;oo Vi ska typ göra nåt radioprogram på engelska, det tar hur lång tid som helst -.-' Asså, jag är nästan klar, men jag har ingen aning om jag ska göra med ljudet, så jag kommer inte bli klar tills imorrn ,vår lärare kommer bli värsta sur >< Menmen, så kan det gå..?
Äh, nu får jag ta & släppa det, ska typ ta det lite lugnt & se Desperate Housewives, softa helt enkelt ((:



Nu ska jag gå, måste försöka göra klart läxan & så, önska mig lycka till? ;o



Puss

Ego (;

DESPERATE HOUSEWIVES!! <33

2008-11-12 / 09:39:27
URL: http://egoinas.se
Matilda

hahaha XD kul <333

2008-11-12 / 16:41:59

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0