Back on track (y) ,

Nu har jag inte skrivit här på 5-6 dagar ,känns jättekonstigt xD Malin har vart här måndag - fredag, så jag har inte orkat blogga då ^^  Jättekul har man haft med henne, shoppat varje dag faktiskt 8D Fast nu har man inga pengar kvar, köpte för typ hur mke som helst! ;o Så kul det kan va xD Aah, igår åkte hon då, saknar henne redan ,<3 Juste, saknar Fanny oxå, megamke, det får man verkligen inte glömma <3 Btw, nu är det ju riktigt höst ute, typ 3vligt :) Fast vem gillar när det är så sjukt kallt så man blir förkyld av att bara gå ut? :$ Orkar inte skriva så mke mera, klockan är bara halv 9 -.-' Men jag ville iaf börja blogga lite igen efter pausen på nästan en vecka ^^  Btw, happy halloween i efterskott. ;) Pusss,! :*

Helene

Jag har saknat dig på bloggen :P Ja, det är jättejobbigt när det är sådära kallt på hösten :S Hahah xd Shoppiiiiiiing! <33

2008-11-01 / 08:49:16
Anonym

happy halloween!!

2008-11-01 / 09:24:45

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0