Asså, skit...

... att Lars åkte ur Idol igår! Asså, varför kan inte bara Robin B eller nån åka ut? Eller Johan? Asså, han har ju hur många fans som helst men man hoppas ju att han åker ut snart -.-' Men asså, igår var han inte riktigt lika dålig som han har vart dom andra gångerna, men ändå! & Robin E åkte nästan ut .(Jag bryr mig inte jättemke, men asså, hellre Robin B) Det var typ oväntat att dom tre skulle hänga lös, jag trodde typ Robin B, Anna & typ..., Aah, Robin E då. Haha, så det kan gå :$ Men, ville inte att Lars skulle åka ut, han är ju sjukt bra ^^ Men, han hade ju inget behov av att vinna Idol så det var kanske bäst så ändå? Hoppas han blir känd anyway, & släpper lite skivor & sånt. (Haha, då ska jag köpa dom 8D) Så, lycka till i framtiden Lars (Y) (,typ) Nu hejar man väl typ på Kevin.., & Alice ^^

Kram! <3

Rebecca

Kevin var sjukt bra igår, fast han är sjukt ful när han skrattar :$

2008-11-08 / 10:02:37
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Matilda

hahaha jag hejar oxå på dom men kevin ser lite annorlunda ut XXD <333 vi sess

2008-11-08 / 11:22:18
Anonym

Lars var bäst!! :'''(

2008-11-08 / 11:31:41
Tanja (A)

Lätt att han var ://

2008-12-04 / 11:10:09
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0