49

Haha, jag har börjat nedräkningen, idag är det bara 49 dagar kvar till julafton! xD ,jag älskar julen så sjukt mke, lätt den bästa tiden på året :D    & om 53 dagar fyller jag år, najs (; Alltså är det bara 4 dagar imellan julafton och min födelsedag, och det är inte så najs :$ Ganska jobbigt faktiskt, man får ju typ jättemke mindre presenter, och hur kul är det? (Hoppas jag inte låter bortskämd nue?) Hum, orättvist. Man får ju iaf vara glad att man inte fyller år på julafton, skulle va sjukt jobbigt :$ Egentligen skulle jag vart född 6 januari, det hade ju vart betydligt bättre ,^^  Borde kanske flytta min födelsedag till juli, det hade vart mke najs ju x)
Haha, jag har sjukt tråkigt, det är därför jag skriver så ointressanta saker ^^  Men ni behöver faktiskt inte läsa det, det är på egen risk (;

Pusss :*

Matilda

Men jag älskar oxå julen!!! De skulle va bra om du va född i januari för då skulle vi va lika gamla :D. Jippie!! haha <3<3

2008-11-05 / 15:45:13
Snyggingen

Hehe, jag fyller oxå år snart ((;

2008-11-05 / 21:13:26
Tanja (A)

Matilda; Haha, det skulle vara trevligt ! :D

2008-12-04 / 11:25:09
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0