20 november .

Hejsvejs. ;)

Har precis kommit hem från skolan, det var faktiskt okej, typ .
Först var det syslöjd, jag blev klar med mitt linne, det var ju bra (: Aah, det är typ grått & rättså långt med resårband & sånt ^^
Sen var det musik, alltid bra, typ (A)
Sen var det svenska, jag är säkert rätt konstig, men jag typ gillar det nästan :o Vi gjorde nån lite weird uppgift, man skulle låtsas vara en pennvässare & tänka som en, ha-ha? ;o Weird, I know, men det gick ändå rätt bra x)
Sen hade vi franska, Lotta var inte där så vi hade en vikarie, det var typ soft, för han visste inte alls vad vi skulle göra xD ,så man fick typ göra vad man ville  (A)
Sen var skolan slut ,! ;))

Nu ska jag ta nåt & äta, snart äre ju volleyboll! :D

Pussss ,

Anonym

ditt linne var jättenice :D puss <3

2008-11-20 / 15:33:54
Tanja (A)

Tack (;

2008-12-04 / 10:01:16
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0