19 november, morgon .

Godmorgon (: Hade typ inget att göra, så jag tänkte blogga litegrann (A)

Juste, jag fick det här testet av Vicky som typ tvingar mig att göra det, men visstvisst ^^


Alla volleybollspelare gör det här "testet"! (;

Favoritposition?
Höger/vänsterkant & ibland passare, typ.

Nr ?
5

Lag ?

Falkenbergs VBK <3

Hur många tränare har du ?
4

Anfall eller Pass ?
Anfall (;

Favorittävling?
SM såklart! <3

Träning eller match ?

Match

Till slut... Älskar du volleyboll mer än nåt annat?
Ja, typ (A) <3



Okej, den var inte så rolig, men anyway 8)

Tror inte att jag hinner blogga så mke mer just nu, jag skriver mera senare (A) Ha det bäst sålänge <3

pusssss .




Btw, den här filmen måste jag skaffa, :D


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0