10 november, skolan .

Nu är man i skolan, hur tråk som helst . Ikväll blire volleyboll, första måndagsträningen jag kan va med ever, typ kul :D <3 Bara för att jag har så sjukt tråk måste jag skriva lite.


OM JUST DIG
NAMN: Tanja
FÖDD: Örebro <3
BOR: Skogstorp
SMEKNAMN: Många 8D
SKOLA: Skogstorpsskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Ja, sjukt mke <3
ÅNGRAT NÅGOT: Nja, kanske lite
LJUGIT: Ja
SVIKIT NÅGON: Tror inte det
KÄNNT DIG SÄMST: Nja ,
GRÅTIT: Tror det? ,kommer inte ihåg
SKRATTAT:  Haha, hur mke som helst :D
VARIT SJUK: Jaa -.-
VARIT UTOMLANDS: Nä, inte den här månaden ^^
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Jadå .


KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: Nja, ibland
SKRATTAR DU OFTA: Jaa, särskilt på träningarna xD (A)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött, sjukt ont  í huvet -.-
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Vet inte, vart glad? 8D
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nejnej ,
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Ja ,
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Sådär
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Hm?
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja (:
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Lite?
OM JA, VEM: Detdu (;
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Njae ,,
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja <3
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Orka, har jättemånga krav ;) Men typ, sportiga ska dom va (:
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Båda? (A)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Lång, längre än mig iaf
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Helst brunett, men det beror ju på lixm (A)
FÅR DU MÅNGA KILLAR: Nja (A)


UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett :)
ÖGON FÄRG: Brun / grön
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Mellan, typ mer kort än långt tror jag ^^
SNYGG ELLER FUL:  Öhh ((;
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Ganska så
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja, typ söt :)
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja, men det vill jag inte xD
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej, inte så
SMINKAR DU DIG: Yes
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN? Orka :$$

Hm, tänk tråkigt man kan ha (A)

Rebecca

du, jag ska bara testa en sak på din blogg i designen, och se om det blir snyggare, okej?(:

2008-11-10 / 16:53:16
Rebecca

Du, har ändrat på bakgrunden nu? Om du inte ser nån skillnad så uppdatera sidan. Vad tycker du? ((:

2008-11-10 / 16:56:55
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Tanja (A)

Snyggt (y) ,

2008-12-04 / 11:08:38
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0