10 dagar, tralala :D




Jaaaa, nu är det bara 10 dagar kvar till sammandraget i Halmstad! :D <3 Yippie ,!
Guuud, det blir ju första riktiga tävlingen som jag är med och spelar på sen SM, & det var ju i april :$ 7 månader sen, typ läskigt ^^  ,Men det går nog jättebra, sålänge jag har mitt skydd på så att knät inte kan gå ur led ^^
Iaf, hoppas jag hinner bli frisk till det, men det är jag nästan säker på, jag är ju nästan frisk redan, hoppas jag (;
Jaa, det blir inte så långa inlägg idag som ni har märkt, men det är iaf nåt x) Och btw, kommentera mera!
Löööv från mig <3

Rebecca

Krya på dig sötnos (:

2008-11-05 / 11:30:45
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Matilda

Hoppas vi kommer i samma lag ;) puss puss <3<3<3

2008-11-05 / 15:46:46

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0