Träning Y.

Tillbaka från träningen nu, trevligt trevligt! ;]   Y
Först fick vi reda på vilka lag vi ska spela med på gränsfejden på lördag ,!
Jag ska spela med Sara, Jojo & Sofie, det verkar bra tycker jag ;D
Andra laget blir då Matilda, Becca, Eve, Annie & Tina .
Hoppas det går bra för ossss !  :] <3
Vi hade kidsvolley som uppvärmning, det är faktiskt sjukt skojigt ,! (:
Sen vare typ lite styrketräning & streching .
Sen dendära övningen där man ska spela försvar, sen anfalla, sen va passare & detdära ,(A)
Sen spelade vi litegranna, vårt lag vann (;
På slutet spelade vi typ lite okoncentrerat, för innebandykillarna kom tidigt ,orka -.-'
Träningen var bra som vanligt dåva ,! :D

Nu ska jag avsluta mitt inlägg med ett litet citat från Matilda; Yo då! ;]]  

xoxo ,tp   (:    <3

Matilda

ja men vadådå de blir ju så XD yo då haha <3

2008-12-03 / 19:38:53
Tanja (A)

2008-12-04 / 09:46:38
URL: http://tyyptanja.blogg.se/
Tanja (A)

Thahaha, det låter ju så sjukt dåligt ;D



Yo då, Matilda! :D

2008-12-04 / 09:47:21
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0