Näst sista dagen år 2008 (y) , (alltså, 30 december) ^^

Hej blogg ! 8D 

Nu har jag inte bloggat på länge känns det som (; Elr ja, jag har typ inte kunnat , man har ju varit på lääääger ! :D Usch , vad roligt det har varit !  Y  Kommer nog inte orka berätta så väldigt mycket om vad som har hänt, men lite ska jag väl försöka få med (:
Vi kom till Katrineberg på morgonen , typ halv 10 . Vi hade en kort samling & sen började vi träna ^^ Kommer inte ihåg allt vi gjorde på träningarna men det var skoj iaf ^^
Sen skulle vi gå & äta , shiet vad god mat dom har i Katrineberg ändå ((:
Efter det skulle  vi gå till vårt rum i Björkhem (som "hotellet" hette) , så sjuk lyxigt det var där ! :o Seriöst ; tv på rummet, egen toa & en himla massa space är hur lyxigt som helst ! Jag delade rum med Tina & Eve, det var trevligt ! (;
Sen var det ett till träningspass . ((:
Efter det var det kvällsmat , sen föredrag med Olle . ^^ Hahaha, så pinsamt det var , vi skulle precis börja med föredraget, så säger han "just det, idag har vi ett födelsedagsbarn här som fyller tonåring! Jag tycker att vi ska ta fram henne!" Iiiih. Så gick han fram till mig, så var jag tvungen att gå fram dit, & så började alla sjunga xD Pinsamt, ja. Roligt, ja. ^^
Sen fick man göra vad man ville, vi såg lite på film, lite på tv, spelade nåt spel & mycket mer (aa
Aah, & tillsist skulle man då sova ^^ Jag & Tina kunde typ inte sova för att Eve snarkade xD
Jag; Asså, vad är det som låter? :s Är det Eve som snarkar eller? ^^
Tina; Jag trodde det var vibratorn på mobilen xD 
Typ. Roligt 8)) Förlåt Eve ! xD 
Men, till sist sov man väl ändå. Fast bara nån timme typ, kändes det som :$ 
Iaf , så var det tidig frukost, & direkt efter det var det träning, skojigt såklart ! ((:
Sen lunch & en massa packning & städning, sen träning igen . På den här träningen spelade vi väldigt mycket , (6-manna då, det spelade vi hela tiden. & , vi spelade med u17 & u19, det gjorde vi oxå typ hela tiden ,^^) jag fick vara passare väldigt mycket , det var kul :D Fast, jag fick springa väldigt mycket över hela planen så jag fick ont i fötterna, men kul ändå ! ((: Efter träningen fick jag mycket beröm från när jag var passare, det var ännu roligare ((; 

Sen var lägret slut , haha. Berättade bara lite om det dåe , det hände ju sjukt mycket mer egentligen 8)) 

Iaf, det var sjuuuuukt roligt !    Y


Nu orkar jag inte skriva mer, idag ska jag fira min födelsedag  ! x)) 


pusss , tanja , sveriges bästa passare. Y

*det sista var ironiskt om ni inte fattade det*



Anonym

vad mkt du skrev XD grattis till att det gick så bra!! du kommer säkert bli en jättebra passare när du blir "stor"! :D

2009-01-01 / 17:21:50
Tanja (A)

Hahah, ja (aa , tror jag inte, men tack ; )

2009-01-01 / 22:23:44
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0