*klipp klipp*

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej (;
Nu har man klippt sig, det gick ju bra typ ;D  ,Men det blev inte som bilden jag visade frisören,^^ 

,Den bilden blev detdå .

Ni får ingen bild just nu för jag är inte på snygghumör (;
Men, det blev inte så likt bilden dåe. Hon har ju en massa spray & sånt, men jag får typ inte sånt hår ändå ,hur mke spray jag än tar ^^

-,måste dessutom tillägga att det bara är 4 dagar kvar till gränsfejden, :D

Menmen, nu ska jag gå ;*

pusssssar ,

Emmy

Men det blev snyggt ;)

Men om du tar sån där Mousse, (kan inte stava det) så kommer du kunna få dom där taggarna på bilden och då blir det lite mer likt eller så :D <3

2008-12-03 / 09:41:10
URL: http://emzanemmyj.blogg.se/
Matilda

men hur klippte du dej då ? XD <3

2008-12-03 / 19:40:26
Matilda

men hur blev de då ? xD <3

2008-12-03 / 19:40:56
Tanja (A)

Asså, det blev typ som den understa bilden ;D Elr, det blev inte jättelikt men men (A)

2008-12-03 / 19:47:55
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0