*ingenrubrik*

jullovet är på g, soft ! ((; vet inte riktigt vad jag ska göra idag , får väl bli att softa dåe , (y) ikväll blire den sista elitseriematchen för fvbk innan gp, örkelljunga spelar dom mot (: ooh, jag älskar örkelljunga (aa) fast när det gäller volleyboll älskar jag falkenberg mer ;D  ! fast jag vet inte om jag orkar gå, matchen är ju typ vid 7 så jag kanske kommer hem vid typ 10, det orkar jag inte en fredag kväll när jag precis har fått lov, då ska man ju softa (;

& så, dagens video ! ;D

tss , how sweet (;
fast jag gillar inte stockholmsreporten :$

- hur gick det med rekvisitan då?
- hahah. jag sparkade sönder en stol. :$

hahahaha ! xD


nu ska jag gå , måste ju hinna softa lite ! ;D


Rebecca

jullov är mysigt (y)

2008-12-20 / 10:17:09
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Tanja (A)

Sjukt mysigt ja ! (yy) <3

2008-12-22 / 14:33:32
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0