Helggggggg ((;

Yesss, nu är det helg dåva, :D
Skolan var faktiskt rätt okej idag,engelska ,svenska ,kör ,engelska ^^
,Egentligen skulle det typ vart jobbigt med två engelskapass, men vi hade typ gäster (från Australien & Mexiko) så vi fick ställa frågor & sånt till dom hela lektionerna, soft ! ;b
Iaf, imorrn blir det gränsfejd i Engelholm! :D
Elr, Ängelholm heter ju själva stället egentligen, men volleybollklubben heter iaf Engelholm (;
Det ska bli så sjukt skojigt, jag, Jojo, Sara & Sofie kommer äga ! (; <3
Juste, ikväll blire Idol oxå, det måste jag skriva om senare, typ ;D  Y
Nu ska jag gå & äta pepparkakor, hihi (aa) & efter det ska jag typ packa lite til gränsfejden !
pussssss , tp .


louise

ska ni va med på gränsfejden? då kanske vi träffas :P



/hon i veddige ^^

2008-12-05 / 16:03:33
URL: http:// va? :S

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0