hej det är matilda, kan du laga punkteringen på min cykel? (A)

Hahaha, så bäst ! xD <3
I fredags var det ju tjejkväll med u15-personerna, Matilda var så rolig då xD
Aah, & så körde vi nåt tjejspel där man skulle göra olika saker :$ Det var pinsamt, jag var tvungen att gå till nån granne till Eve & fråga om han älskade mig, tsss x)) Så jag gick typ till  nån trebarnspappa, så sjukt pinigt ! xD

Jag; Hej, älskar du mig? (aa
Han; Öhh, va? :o
Jag; *gapflabb* Eh, älskar du mig? xD
Han; Njae, jag känner dig ju inte... :$
Jag; Nähe... Jahaa, det var synd... *gapflabb igen*

Shiet, så pinsamt :o Det var nog inte så kul för honom men.. (aaa

Igår var det avslutning, & vad ska man säga, jag var väl typ... liiite flummig? (aaa
Det var så kul, för Matilda hade busringt till Jojos pappa, & så var han med på träningen, och han bara;
- Var det du som ville ha cykeln lagad?
- *Matilda skäms ihjäl* Nej asså, det var bara på skoj... xD
- Jaha. Men om du vill så kan jag göra det... (;
- Asså nej, jag har ingen punktering på min cykel xD

Det var så kul, det såg ut som om hon skämdes ihjäl ((;

Efter träningen var det fika, gotttttt ! :D <3


Mkt trevlig dag ! <3

Rebecca

hahah interna skämt säger jag bara (;

2008-12-16 / 10:10:38
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Matilda

Hahahhahaha a de va skitkul!!!! När du frågade den där mannen oxå för du ba nähä de va väl synd XD!!! <333 Men jag har ju inte punktering XD <33

2008-12-16 / 19:30:35
URL: http://matiiiilda.blogg.se/
Tanja (A)

Hahahahaha, det var ju bara pinsamt ! xD <3

2008-12-18 / 17:27:52
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0