Halv 7, sammandrag ,Y

Godmorgon alla vakna ;D Inte för att det är så många, typ, klockan är bara halv 7 -.-' Jag fattar verkligen inte att jag orkar blogga halv 7 på morgonen, egentligen är jag typ stressad, för vi måste åka vid 7 :$$
Menmen. Nu måste jag bara skriva; ROBIIIIIIIIN ÅKTE UT IIIIIIIIIIGÅR! :D Äntligen, typ ,! Nu blire Kevin & Alice i finalen (:
Iaf, snart är det sammandrag, då ska vi ge allt :D  <3
Hoppas det går bra för oss, ni får hålla tummarna (;   Det är ändå 16-17 lag med så det blir sjukt svårt, men vi får väl se ;))
Nu måste jag äta frukost, så jag hinner med till Engelholm (elr Ängelholm, det får man väl bestämma själv vad man vill säga? (A)) innan dom har börjat spela 8)) ^^

Rebecca

du, vilka lag mötte ni? skicka ett mejl med det till mig (AAA) i gruppspelet, och i slutspelet (AAA) snarast (AA)

2008-12-07 / 09:58:38
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com
Matilda

men de gick skit ju!! i alla fall för oss XD har du de bra i örkelljunga? ((: <33333

2008-12-07 / 19:05:27

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0