Gränsfejd ! (;

Godmorgon, ;D
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, först vare gränsfejd, där träffade man Fanny :D Så, jag fick hänga med henne tillbaka till Örkelljunga, trevligt trevligt ! <3
Juste, jag kanske ska berätta om gränsfejden? ^^  Vi kom 6a ,det är faktiskt sjukt bra, det var ändå 16 lag med, & 16 bra lag dessutom.
Vi kom i grupp D, där mötte vi Gislaved 1, Värnamo (1 / 2?) & Gislaved 5. Vi spelade lika mot antingen Gislaved 1 eller 5, vann över nån av dom & förlorade mot Värnamo, men vi kunde ha vunnit om vi hade en ordentlig domare som inte var blind! -.-''
Iaf, vi kom tvåa i gruppen, det är ändå bra, (: Så vi fick spela kvartsfinal. Vi fick spela mot Perstorp, som bara hade 3 spelare :o Dom var riktigt bra, (ni skulle sett deras anfall ,!) så vi förlorade den matchen. Så, vi fick spela två matcher om 5-8 plats. Den första matchen vann vi mot Svedala (rättså lätt ändå) & andra förlorade vi, mot det andra Värnamo-laget . Vi kom då 6a.
Halmstad vann hela gränsfejden (det var ju bra att ett lag från Halland vann då 8)) ,grattis grattis :D

Juste, precis när vi hade spelat klart kom Fanny :D Vi pratade lite & så, och så kom vi på att jag kunde följa med dom hem! ((:
Så, det gjorde jag . Vääldigt trevligt, lite synd bara att det inte var längre :/ <3 På eftermiddan vart det tåg hem till Fbg.
Kom hem precis efter att FVBK hade spelat mot Linköping, FVBK vann med 3-1 :D Synd att jag inte kunde se den, dom sa att den var jättebra ^^ 
Nu har jag faktiskt vart ganska duktig & bloggat på morgonen tycker jag ! 8D
Så, hare bra !
pussss&så ,


*halmstad*

tack, ni spelade oxå bra ! :D

2008-12-08 / 14:51:04
Lina

Hejhej, kollar in :) <3

2008-12-08 / 20:41:43
URL: http://linasss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0