25 december, :D

Hejhopp  !  :D

Julafton igår, sjukt bra ! <3 Umgås med släkten, Kalle Anka, julmat, choklad & julklappar är ju väldigt trevliga saker ((: 
Fick en massa trevliga julklappar; två Gossip Girl-böcker, 4 nagellack, ett par jättesöta örhängen, tidningsprenumeration, nageldekoration, läppglans, en palett med ögonskuggor & läppglans, ett puder med puderborste, ljus, en jättesöt ask, hårfärg (slingor) , cd-skivor, sötvattenspärlor & halvädelstenar (så man kan göra egna armband o sånt) & säkert når mer som jag har råkat glömma for the moment :$ Mycket najsiga saker iaf, tack ! (aa <3 
Om 3 dagar fyller jag år, då blire av på läger i Katrineberg, det blir säkert skojigt ! :D 

Nu hinner jag inte skriva mer, vi ska ut & gå, det är typ tradition för oss att göra på juldagen (; Fast jag har sjukt ont i hälen, det är inte bra. (A

pussssar , tanja .  Y

Bäccaaaaah x)

najsiga julklappar !! :D

2008-12-27 / 09:55:14
URL: http://bäccaaaaah.blogg.se/
Tanja (A)

Yess ! :D

2008-12-27 / 17:55:21
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0