15 december , ♥

Heeeeeeej ! (aa  ♥
Är i skolan, killarna har fotbollsturnering & vi har animering om julen typ, det är kul ! :D  ,fast just nu har vi rast (aa
Dagens tröja är faktiskt ända från Alaska, det är faktiskt sjukt coolt  ,! (: Fick den av min morbror, han har vart på hur många ställen som helst (;  ♥

Hade ett halsband från honom oxå , men kedjan håller typ på att gå sönder så jag kan inte ha på det :''((( Det är iaf jättesnyggt, det är en guldkedja (av äkta guld) från Dubai, och en jättefin isbjörn, oxå i äkta guld, från Svalbard, som ligger rättså nära Nordpolen :o <3 Skit att jag inte kan använda det :((

Nu ska jag gå, vi börjar med animeringen igen ((:


Pussssar ! :*  ♥

Jessica

Cool tröja, är den verkligen från Alaska? :D Låter som ett jättehäftigt halsband, jag vill ha ;)

2008-12-15 / 11:57:33
URL: http://jessejesse.blogg.s e
Tanja (A)

Jessica; Ja, den är från Alaska 8))

2008-12-15 / 12:00:40
URL: http://tyyptanja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0