12 december .

Nu har jag inte bloggat på rätt så länge, har haft sjukt mke att göra ! (aaa

Igår var det avslutning med volleybollen, jag kommer sakna ! <3 Fast vi ska ha en egen liten avslutning på måndag, så helt slut är det ju inte än (:
Avslutningen gick rätt så bra, fast vårt lag kom typ 6a elr 7a av typ 13 lag . Orkar typ inte berätta mer om det, men det var väl kul iaf ^^

Idag var det lucia i skolan, det gick bra . Dom hade lovat att jag skulle få vara tomte, men så blev det så många som skulle vara det så jag fick vara tärna istället -.-' Det var rätt så nice faktiskt, men jag skulle mke hellre vart tomte, (aaa  ,jag har typ en jättenice tomtedräkt, men den kommer typ aldrig användas, hm .

Snart blir det engelskaprov tror jag, håll tummarna (yy

Efter skolan blire hem, softa lite & sen åka iväg till Eve, där alla volleybollare är, och ha det trevligt ! :D <3

 Nu ska jag gå, det kanske blir mer bloggande när jag har kommit hem, vi får se 8D

pussssar  ! <3

Rebecca

sjukt kul ikväll!

2008-12-12 / 16:14:45
URL: http://beccaisoverhere.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0